prensannesi1649 Güzel anneler hayırlı akşamlar öncelikle aklıma bişey takıldı size de sorayım dedim ilk gebelikte kaç tane tetenoz aşısı olunuyor ve tetenoz aşısı her gebelikte mi olunuyor ?
aysnrsvs prensannesi1649 ilk gebeligim 6 yıl önceydi gebelikte iki doz doğum sonrası 1 doz daha olmuştum şimdi ikinci gebeliğim 1 doz yeterli olacağını dedi ebe de doktorumda
Hilozcnnn_2 Kbrkbrr bnde 27haftama girecegim tetanoz aşısı hiç olmadim olmam gerekiyor mu??acaba Bilgi verirseniz teşekkür ederim
prensannesi1649 Minikbirkalp00 Kizz bana bı tane tek yapıldı ve beş yıl boyunca gebe kalırsan yapılmıyor dediler
Kbrkbrr prensannesi1649 sağlık ocağı bu şekilde yaptı ama burda çok okudum doğumdan sonra yaptıranda oluyomuş 🤷🏻♀️
Kbrkbrr Hilozcnnn_2 gebeliğinizi sağlık ocağına bildirdiniz mi onlar çağrıyor düzenli olarak üstünden son olduğumun 5 yıl geçti hiç hatırlamıyorum hangi haftalardaydı
nmtock41 Hilozcnnn_2 aile hekimine bilgi gidiyor sağlık ocağından aradılar 20. hafta olman gerekiyor diye sonrasında da olacak heralde neden olur anlamış değilim 😶
cgnduru SelinHalistoprak canım ben ilk sağlık ocağında kan verdim benden bilgilerimi aldılar 5. Ayda tetanoz için seni arayacagim gelirsin dedi bende pek bilmiyorum kaç tane yapılıyor ama zamani ilk 5. Ay sanirim
busrafsar prensannesi1649 4 sene önce falan kedi baya yırtmıştı heryerimi o zaman yaptırmıştımda biliyorum acıyo 😂