Sizin haftalarınızda degilim ama 2 gündür böyleyse neden gitmiyorsunuz doktora yerinizde olsa giderdim riske atmamak lazım canım gidebilirsen durma git tabiki :) yada çikolata yiyip uzan bekle yinede hissetmiyorsa git. genelde burdaki anneler öyle yazıyorlar