giomari bende boğaz ağrısı ve inanılmaz bel ağrısı var. Dün belirtiler başladı bu sabah test verdim negatif çıktı. Ama annem ve kardeşim pozitif. Birde 2 yaşında oğlum var gece kustu ateşlendi ona test yaptırmadık ama doktora götürdüm boğaz enfeksiyonu dedi. Şimdi acaba ondada mı var korkuyorum 😞 kime neye üzüleceğimi şaşırdım