Bende 11+4 günlük hamileyim ve bugün pozitif olduğumu öğrendim. Yaklaşık olarak iki aydır düşük riskim olduğu için evden çıkmıyordum sürekli yatıyordum bugün rahatsızlaninca gitmek zorunda kaldım hastaneye ve test pozitif çıktı. Sadece parol kullanabilirsiniz dedi doktorum ve sağlık bakanlığı birde çinko ilacı. Çok korkuyorum çünkü öncesinde bebeğimi kaybetme korkusu yaşadım şimdi bu hastalık bebeğim iyi mıdır bilmiyorum karantina sonrası randevumuz