Oznurunannesi üzülme canım biraz daha bekle bence bir daha git benim ilk hamileliğim de 8 hastalıkken burda bir doktora gittim dedi ki kalp atışı yok bebek görünmüyor boş gebelik olabilir fakat başka doktora gittim öbür hafta 9 haftalıkken gelişim iyidi kalp atışı dinlemiştik bu hamileliğimde 5 hastalıkken kesede embriyoyu gördük daha kalp atışı bu hafta dinleyecek insallah her gelişim aynı olmuyor