Balbebek1 yagmur_s canım bana doktor kabızlık için sabahları aç karnına bi kase süt içine kepek koyup yememi söyledi bende içine kuru erik ve kayısı doğruyorum iyi geliyor sende doktoruna sorup yiyebilirsin