yagmur_s Kızlar ilk haftalarda kabızlık yaşayan var mı? 6+2 deyim ve başladı 🤦🏻♀️ daha önce anal fisür ameliyatı oldum. Çatkal ve hemoroid de vardı. Artık yok ama kabızlık bunu tetikler diye endişeleniyorum 🤦🏻♀️ neler yapabilirim ne yiyebilirim yardıımmmm
Miracinannesi_52 yagmur_s tuvalette kendini zorlama o zaman canım hemoroidi tetiklersin muz falan yeme
1mercimek_annesi yagmur_s sabahları ballı ılık su da çok işe yarıyor ben ondan fayda buldum ilk haftalarda başladı benimde
femme_sans_defense yagmur_s canım günlük yemek menünden yoğurdu asla çıkarma Her gün bir kap kadar yoğurt ye . Yoğurtu düzenliği ye asla kabızlık olmaz
tugba2847 38+2 deyim son haftalarda özellikle hiçbir şey kayısı vs fayda etmemeye başlıyor. Ben gece yatmadan koca 1 bardak ılık süt içiyorum tek çözümü bu oldu bende
femme_sans_defense yagmur_s Hayır kesinlikle yoğurtu ihmal etmeyin yoğurt yiyin bakarsınız kendiliğinden kabızlık geçer Bir daha olmaz Her gün bir kap yeyin mutlaka
Tansudeniz Bende ilk hamilelik belirtisi olarakta kabızlık yaşadım ve 6. Haftaya kadar oldu ama doktorumun mağnezyum iç önerisi gerçekten çok faydalı olmuştu Tavsiyemdir baş ağrısınada iyi geliyor
yagmur_s Tansudeniz 3 hafta sonra kontrolüm var bakalım o zamana kadar bildiğim burdan aldığım yöntemleri uygulayayım. Sorarım mutlaka geçmezse. 2 3 gündür su ve sıvı gıdaları baya bir salladım ondan oldu büyük ihtimalle toparlarım da işte öneri lazımdı. İlk bebek bide ne yiyim ne yapayım bilmiyorum cahilim şu an😅
Merve234 yagmur_s geceden bir bardak suya 3-4 tane kuru kayısı atın sabah aç karnına suyu içip kayısıları yiyin. Ayrıca aç karna mandalin veya portakal da yiyin lifli oldukları için etkisi oluyor. Bende kabizdim bu şekilde kurtuldum
yagmur_s Miracinannesi_52 ya gıcık bir şey. Bir de dediğim gibi daha önce ameliyat oldum olmasaydım zaten doğumda mahvolurum o çatlak ve hemoroid ile. Şimdi kabız olunca yine çatlak oluşur diye ödüm kopuyor 🤦🏻♀️
Tansudeniz yagmur_s benimde ilk hamileliğim yaşaya yaşaya tecrübe ediyoruz ama dediğim şeyi uygulayın öutlaka memnun kalırsınız ben hala gün aşırı içiyorum magnezyum 🥰