Melisa0002 asla gecikmem olmazdı günü hep aynı olurdu yani hiç gecikme yaşamazdım ilk defa gecikmem oldu
Hiç adet ağrısı göğüs ağrısı falan bilmezdim
Bugün 7.ci gün gecikmede ve felaket derecede göğüslerim ağrıyor sanki şişmiş böyle elimi değdiremiyorim belim ağrıyor
Göbek deliğimin etrafı acıyor bazen birden acı oluyor etrafında anlamadım valla ben bu işten bişey