Kprn000 ElaRose hayırlı olsun o zaman :) evet kısası daha kullanışlı ve hafif yani oda ağır ama uzundan sonra kuş gibi geliyor. Giyip çıkarması çok pratik oda sıcak tutar ve evet karda kaymaz asla saplandığı yerden çıkmaz😀
[silindi] ElaRose cat daha ağırdır ve hiç kaymaz. Sıcak tutması da harleyden iyi. Lakin harley daha uyumlu duruyor kıyafetle bütünlük sağlıyor. Catler böyle ayrıksı duruyor çok belli oluyor. Ben kısasını kullanıyorum harleyin, cat in de klasik olanını.