Benferus ElaRose ikisinide kullanan biri olarak harleyin sadece adı var kesinlikle ayaklarım donuyo içinde. Cat harleye göre biraz daha sıcak. Ama görünüş derseniz harley klasik modeli
ElaRose ElaRose kızlar teşekkür ederim Harley sipariş verdim siyah uzun yandan fermuarlı olanı . Ama cat ayrı güzel , harleyin kullanım alanı rahatlığı daha fazla uzun olmasınından dolayı seçtim
Kprn000 ElaRose hepsini kullanan biri olarak öneriyorum harleyin uzun unu kesinlikle tavsiye etmiyorum çok kullanışsız cat de herşeyle kombinlenemiyor kaba duruyor ama harley kısa günlük hayatta kullanıyorum en sık kullandığım 👌🏻👍🏻
ElaRose Kprn000 canım aldım artık . Dediğin gibi ağır biraz ama karda hiç kaymadım tabanı ve sıcaklığı çok güzel geldi . Ve ben tesettürlüyüö uzun olmasıda kullanışlı geldi . Kısası daha mı rahat ?
mirage333 ElaRose harley bana çok agır geliyor. Eger rahat edebiliyorsanız o tabiki ama benim icin cat daha rahat.
ElaRose mirage333 aldım canım harley uzun olan Karda çok kullanışlı oldu hiç kaymıyorum sıcacık tutuyor tam korumalı. Ama biraz kaba , Karda iiyi . Seneye cat alcam cat her zaman kullanışlı
Kprn000 ElaRose hayırlı olsun o zaman :) evet kısası daha kullanışlı ve hafif yani oda ağır ama uzundan sonra kuş gibi geliyor. Giyip çıkarması çok pratik oda sıcak tutar ve evet karda kaymaz asla saplandığı yerden çıkmaz😀
sherlock ElaRose ikisini de kullanıyorum harley ayaklarımı ağrıtıyo çok ayakta kalınca çok ağırlar çünkü. Araba kullanırken de cat daha rahat geliyo bana. Ama genel olarak ikisi de kışın sapasağlam harleyi özellikle 5 yıl önce almıştım hala yeni gibi.
ElaRose sherlock ben de dün kullandım biraz ağır ama sağlam oluşunu hiç karda kaydırmamasını ve sıcak tutmasını çok beğendim taş gibi . Ama cat de spor tatlı zarif onu da alcam