SeymaYC nmtock41 Evet net bı foto yani şekil olarak şaşırmıştım ben de görünce:) hepimiz için hayirlisi olsun çok tesekkurler
Tugbanur_44 twohones aaa doğru ya 😂 Neyse gönlünden geçen ne ise o olsun diyelim insan sabırsızlanıyor bende öyleyim hala merak içinde 😇🤲
Sevgi0147 twohones benimde birinci oğlumda fasulye gibiydi bu yuvarlak olunca 4 ay boyunca kızım olacak diye etrafta gezdim doktor erkek deyince şok oldum ve hala inanmiyorum