K-Kazan valla bende 32 de hazırlarım erken bile diye kendi kendime düşünüyodum ama 30+2 de 6 cm açıklıkla hastaneye yatınca insanı korku salıyor keşke hazırlasaymışım diye 🙈 1 gün içinde herşeyi annem hazırladı şimdi yatıyorum doğmasını bekliyoruz. Tabiki hepsi sağlıkla vaktinde doğsun ama biraz önden hazırlayıp tedbir almakta fayda var sanırım