Ecemayrn bizde 5+5 cnm bugün keseyi gördüm şükürler olsun,haftaya tekrar kontrolüm var inşallah kalp atışını duyarım,bende lekelenme olmuştu belirti olarak şuan kasık ağrısı bel ağrısı ve göğüs hassasiyeti var dünde 2,3 damla kahverengi leke geldi normalmiş o,gayet iyi dedi Dr🤰🤰☺️☺️🤱