Gizemgizem25 benim de 7+4 bugün 🙏 6+2 de çok derinden de olsa duymuştuk kalp atışını 7+2 de baya gümbür gümbür duyduk çok şükür 🤲 bende baştan beri çok fazla belirti yok o yüzden hep diken üzerindeyim Dr a gidip görünce rahatlıyorum. Acıkınca mide bulantım oluyo, kızartma tarzı kokular rahatsız ediyo. Tek belirgin belirtim göğüs hassasiyeti.