Leylayz Silacinar hepimizde var demek ki normal bide doğum yapanlar bol uyuyun diyor kimse demiyor ki ağrılardan uyuyabiliyor musunuz
1sincaptanesi Leylayz ben bunu hiç anlamıyorum onların hiç mi ağrısı olmadı hep uyudular mı acaba. 25.haftaya gircem neredeyse 2 haftadır ne oturarak ne uzanarak hiç bir pozisyonda ağrılar geçmiyor ağlıyorum ağrılardan o derecedeyim acı eşiğim de düşük galiba
Esraengin06 36 dan slm kizlar uyku neydi unuttum desem geceleri artık TV karsisinda geçiyor geceler Allah yardımcımız olsun
Leylayz 1sincaptanesi rabbim yardımcımız olsun korkutmak istemem ama 8. Aydan sonrası daha zor geçiyor 🤦
Halimeek-8 Silacinar Aynı bende öyle daha 20. Haftadayım yüzüstü yatmim diye bin kere dönüyorum yatakta zaten uyku felan kalmıyor sağa da yatsam soluma da yatsam bu sefer heryerim ağrıyor dayak yemiş gibi kalkıyorum sabahları en iyisi hamile yatağı almak 😀😀😀
Silacinar Halimeek-8 tam 4 haftadır en rahat pozisyonu bulmaya çalışıyorum ama hala bulamadım bana da çok mantıklı geliyor hamile yatağı 😂😂😂😂
1sincaptanesi Leylayz tahmin ediyorum benim 6 bitsin 7de baslayacak buyuk zorluklar çünkü hayatimi 36 38 kg arasinda gecirdim o kadar zayıf biri olmam yani bence bunlar da etkiliyor bünye kiloyu kaldiramiyor şuan alışacak zamanla
Leylayz 1sincaptanesi evet zaten kilo aldıkça zorluyor Allah hepimize kolaylıklar sağlasın ne diyelim herşey bebelerimiz için 🤗