OzgeSyr_ o zaman haklarınızı daha iyi biliyorsunuzdur. Kendinizi hiç germeyin gerek yok öyle bir müdür için yavrunuzu etkilemeye gitmek istemiyorsanız gitmeyin. Kendi kendini yesin. Validen daha mı üst makamda birisi kendisi de karar veriyor. Bu işgüzar müdürlere kızıyorum. Mobing yapmaya ne hakkı var