OzgeSyr_ yani şöyle söyleyim, bizde 2 gün tatil. Çarşamba nstye gireceğim için gitmiyorum. Haftaya pazartesiye kadar gelemeyeceğim ayrılış raporu veririm dedim nasıl istersen dediler. Hamile birini bu karda buzda çıkmaya zorlamak, hele ki valilik kararı varken iş çok gel demek çok çirkin. Asla kafana takma zaten 5 gün olan iznini kullan bebeği riske atma