Ben detaylı için gidicem şehir hastanesine 3 hafta önce mi ne almıştım randevuyu baya boş randevu vardı ama benim alacağım tarih açılmamıştı 1 hafta bekledim açıldı bir sürü boşluk vardı. Ay sonu ay başı gibi sıfırdan açılıyor isterseniz öyle bekleyip alın ama talep oluştur diyin ki mesajı gelsin ben çoğu zaman diğer gittiğim hastanelere öyle bulabilmiştim.