Ryhnmhmtuna ben geçenlerde randevusuz gitmek zorunda kaldım 7 de hastanedeydim 7 bucukta sıra kısmı açıldı sırayı aldım ve saat 11 de muayeneye girdim. Ama bilmediğim birşey vardı muayene sırası almak için de hasta kayıttan sıra almak gerekiyormuş ben bilmediğim için o sırayı geç almış oldum eğer 6 bucuk gibi gitme şansınız olursa muayene sırası almak için kayıt sırasını erken alabilirseniz muayene sıranız da erken gelir belki. Anlatabildim mi bilmiyorum sanki biraz karışık oldu 😂