sumelegi Eceissi hamilelikte genel olarak kabızlık sorunu oluyormuş. Bunun için lifli gıdalar, sulu yemekler, ve bol bol su içmek gerekir. Doktorunuza bu konuyla alakalı danışıp bir yol izleyebilirsiniz.
Livan Pnarakbs1 valla çoğu kişi karşı çıkıp tepki verebilir ama içiyorum 6 7 tane 12+1 hamileyim doktor bı sıkıntı olduğunu söylemede gelişiminde . İçmek istemiyorum ama malesef elimde değil içmediğim zaman kırıp döküyorum her yeri
Mihriballim Livan sizi anliyorum ama mesela 6 7 tane yi de azaltabilirsiniz mesela tam bos kaldınız sigara yakicaksiniz hemen kendinize bı iş türetin ev işi de olabilir onunla uğraşın birazdan içerim diyip erteleyin böyle böyle azalır bende böyle böyle yaparak bıraktım yirminci haftama kadar günde iki üç taneye kadar düşürdüm sonra bıraktım her içmek istediğimde su içtim bol bol bebeğimle konuştum kendime oyalanicak iş buldum. 15 yıldır sigara kullanan günde bir buçuk paket içen biriydim normalde