kirpapatyasii1 Kizlar 36+1 deyiz kızıma kavuşmama az kaldı 🤲🥰siz kaç haftalık oldunuz hamilelik nasıl gidiyor😇
Melek__55 kirpapatyasii1 bizde 35+6 haftadayız. Baya zorlanmaya başladım temizlik yemek zar zor yapıyorum kendimi çok ağır hisedyorum 😑
07-12 kirpapatyasii1 ilk hamileliğim güzel gidiyor son iki haftada güçlü tekmeleri biraz canımı acıtıyor ama iyi gidiyor her hafta kontrollere deyim senin nasıl gidiyor canım
Nareee Melek__55 bende buğün 35+6 sanki yıllar geçiyorda bu agrılar geçmiyor günler Millet bir de demez miii iyi günlerin daha diye 🤦🏽♀️
kirpapatyasii1 Melek__55 emin ol canim bende öyleyim daha temizlik yapmadım nasıl yapacağımı da bilmiyorum açıkçası 🤦♀️
Melek__55 Edmbk doğum temizliğne baslicam ama nasl baslicam kara kara düşünüyorum çokmu geç kaldm yapabilirmiym 🤯 yaptın mı sen
Melek__55 Nareee canm doğumdan sonra kuş gibi hafiflicez ağrı sızı yok bel ağrısı yok eğilip kalkcz rahatça varsın bebekten dolayı uykusuz kalalım şu daha iyi günlerin diyenlere ayar oluyorum
Melek__55 kirpapatyasii1 Allah yardımcmz olsun canm yapabildgmz kadar yapalm bebişlerden önemli değil ya
ZEYNEP2025 kirpapatyasii1 35+4 bende hicbir dogum belirtisi bile yok gun boyu ayakta fildir fildir gezip temizlik yemek tatli yapiyorum 🤣 Sezeryan tercih etmesem heralde 42. Haftayi bile gorurum bu gidisle
kirpapatyasii1 ZEYNEP2025 ya bende de hiç bir doğum belirtisi yok ama sezaryan da olmak istemiyorum normal doğum olsun istiyorum bebeğimi doğurduğum anı görmek isterim 🥰🤲
nazligazioglu 36+2 oldukk 🤲🏻❤️😍 Belim pert sağ bacagım kalçamın sag tarafı belimin sag tarafı perttt kızlar 🥺🥺🥺 oturamıyorm gögüs altından batıyo yattorum bu sefer belim agrıyo. Valla artık eror verme durumundaym saglıcakla gelsinlerde bebeler 🤲🏻❤️❤️❤️