Mervesny123 almak zorundalar diye biliyorum ben bana kayıt actır dediler ne olur ne olmaz bende randevu bulduğum gibi gittim doktor öyle bişey yok bakmak zorunlu dedi zaten devlette hangi doktora kontrollü olursan ol planlı sezeryan degilse dogumuna başka doktor giriyo benim bi tanıdık dogumunu devlette yaptı kontrolleri de devlette oldu hiç aynı doktora denk gelemedi kime randevu bulduysa ona gitti dogumuna yine başka doktor girdi burda o yüzden nerde kontrollü oldugun farketmiyo sizde sorun tabi