mutlu-annee34 BusraAltiok bende çarşamba günü tam 6 haftalık oluyorum bel ağrısı ve kasık ağrısı dışında hiçbir belirti yaşamıyorum 😕
gamzeli27 BusraAltiok 7. Haftada görürüm seni😅 Şaka bi yana rahat hamilelik geçiren çok kişi var inşallah sende onlardan olursun. 14+4 üm 12. Haftaya kadar öldüm öldüm dirildim. Şimdi orta 🤷🏻♀️
2096 Biz de 13 haftalık olduk ara ara nadiren sadece bel agrım oluyo onun haricinde bu belirti yok her hamılelık bır degıl bence ondan bunyeyle alakalı
KBTd BusraAltiok bende 9 haftalığım ve çok şükür ne mide bulantım var ne halsizliğim herkes aynı olmayabilir ki biz çok şanslıyız bence :) içini ferah tut kanama vs olmadıkça sıkıntı bir durum yoktur 🙏
mutlu-annee34 BusraAltiok alakası yok cinsiyetle ben oğluma hamileyken kusmaktan yatağa gidemiyordum 9 ay 10 günü doğuma girene kadar mide yanması bulantı kusmayla geçirdim