Merhabalar 6 haftalık hamileyim bu hafta içi kese ve kalp atışı gideceğim ama hic burada belirtilenler gibi mide bulantısı kusma falan yok aceba bebekle ilgili bir sıkıntı olabilir mi sadeve hafif bel ve karın ağrım var o kadar başka hiçbir şikayetim yok