Gudu Semra ilmez bu ikinci gebeliğim aslında ilkinde kaynarca yüzyıla gidiyodum ama bu doktoru arkadaşım önerdi ve gerçekten çok memnunum inşallah doğumda da orda olur ona denk gelirim malesef mesai dışı nöbet dışında orda olmazsa gelmiyomus tek sıkıntı bu 😢