tube Hiç kızım olacağını düşünmedim,ilk ogrendigim andan beri oğlum olacağını hissediyordum fakat ,iki gun once ikili testte doktor ben kiza benzettim dedi .Henüz küçük 11+2.Doktorun boyle soylemesi biraz duygularimda degisiklik yaratsa da hala oğlum olacağını hissediyorum .Hayirlisi😅