5 haftalıkken başladı bulantılarım. Yeme icmeme engel olduğu icin dr prilam başlattı. Onunla 6 7 8 9 u kusmadan ama orta halli gecirdik. 12 haftalık oldu bugün. Koku hassasiyetimde inanilmaz azalma olduğunu farkediyorum. Hatta masallah bugun yemek yaptim uzun zaman sonra agiz tadıyla esimle yemek yiyebildik. Artik yavastan azaltsam mı ilacı diyorum. Bir yandan da aniden kusmalar gelir diye ödüm kopuyor.