Gudu Ummuhan_42 evet bende geçen alışveriş yaptım şubatta cok iyi indirim olacak dendi. Bencede beklemeye alin kendinizi ben oyle yaptim.
Mucizem_211 Ecee_0661 aynen canım benim nasip kısmet değilmiş sağlık olsun sen ve bebeğin iyi olunda boş ver 🤗
Sedacyln Kızlar benimde çekim var e bebekten ama uygulamadan sipariş vericem eksiklerimi çek altif değil diye hata veriyor. Bugün kullanılmaya başlanılıcaktı kullanabilen varmı acaba
Ayse476 Sedacyln aynı sorunu bende yaşıyorum. 50 tl çek verdiler sözde ama kullanım süresi doldu yazıyor
Sedacyln Ayse476 bendede 150₺ var süre doldu falan yazmıyorda ayarlardan girdiğimde aktif gözüküyor Ama sipariş verdiğimde aktif değil diyo