Ummuhan_42 2 yil once ilk bebegim Ocakta dogdu, subat indiriminden coook faydalandik, ozellikle bez islak mendil, o zamna gercekten cok indirim oluyordu, ben gogus pompasi, gogus kremi bazi tekstil urunleri almistim cok uyguna. Ama simdi karman corman bir durum var, herseyin fiyati o kadar artiyor ki, subat indirimi askinda aralik-ocak fiyatlari oluyor. Cunku herseye zam geliyor gun be gun. Bende indirimleri bekliyorum. Mesela korbell cop poseti 110 tl.idi. bende subat indiriminde alirim dedim almadim, simdi fiyati 210 tl olmus ☹️🙄