Medine46 deleted706 aynen valla çok dogru diyorsunuz bir biz hamile anne adayları bir şey bilmiyoruz maşallah 😂😂herkes her şeyi biliyor 😄😄
star3star Edakeskin Rabbim bir an önce kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻sütünüzü sağıpmı götürüyorsunuz
Ulku7 Kubra1853 Bende daha doğum yapmadım biraz zor geçiyor ama sürekli uzanıyorum hiç bir iş yapmıyorum
Ulku7 Happymami 10. Haftada kesin belli oldu ilk basta degerim baya bı yüksek çıkmıştı ondan ikiz olabilir dediler ama tam net 10. Haftada belli oldu
Ulku7 ayseenur 1118 çıkmıştı 2.de 1800 falan di 2.ciyi 2 gün SONRA vermiştim çok yükseldiği için ikiz olabilir demişlerdi
ayseenur Ulku7 anladım benim değerimde 5. Haftada 14 bin küsür çıktı acaba ikiz mi diye merak ediyorum bende