szeynp NekwaSultan antibiyotik ilk hafta kullandım bitti. Batikon kullanıyorum düzenli olarak pansuman yapıyorum benimde 20.günüm bugün inşallah biran önce düşer benimki de
anneeylul Dogum yapali 24 gun oldu. Dikislerim duruyor. Agrilarim acilarim.hala devam ediyor yuruyemiyorum sanki yan tarafa dogru yirtiliyomus gibi oluyor. Doktor bisey yok normal diyor ama :(