Rena94 tabi mümkün, ben kurtuldum işte küçük bir operasyonla bitti. Sonrasında da takiplerim devam ediyor. Endişelenme, gerekirse farklı doktorlarla da görüş bu virüs hemen kanser yapıyor diye bir durum yok. Hiç tedavi edilmezse ve kötü beslenme kötü yaşam koşulları ve stresle kanser yapma ihtimali çok yüksek ama tedavi diye bir şey var. Aşısı bile var. Pozitif düşün boş yere bebeğini de kendini de üzme🌸🤗