Arca merhaba canım, bende de 3 yıl kadar önce çıkmıştı çok tesadüfi bir şekilde. Bana da önce biyopsi yaptı doktorum (Timin Timuroğlu), kadıköy medicana hastanesinde olmuştum. anesteziye gerek yok denmişti lokal uyuşturdular mı hiç haturlamıyorum ama sadece çok canım yandı aşırı gergin de olduğum için operasyona devam edilemediği için anestezi uzmanı geldi uyuttular beni. Gerginsen uyanık kalmaya çalışıp boşa strese girme bence. Burdan sonra sonuçlarım kötü geldi maalesef bana leep konizasyon işlemini önerdi doktorum. Bu arada ben ayrı bir doktora daha gidiyordum fikir ve görüş almak için. Leep işleminde direk uyutuyorlar zaten. Son işlemden sonra sonuçlarım temiz geldi. Bir kaç ayvsonra da hpv tamamen vücudumdan gitti. 6 ayda bir smear yaptırıyorum hiç tekrarlamadı çok şükür. Leep işleminin sadece hamileliğimde olumsuz bir etkisi rahim ağzı boyunu kısalttı. 15. haftamda doktorum serklaj yapmıştı.
Sana tavsiyem rahat ol, bu süreçlerin hepsi adım adım o yüzden en kötüsünü düşünme, pozitif düşün. Umarım senin biyopsi ile çözülür sonuçların temiz çıkar, çok geçmiş olsun 🌸