Leylayz Melekk-911 yok öyle söyledi sadece zaten burada da çoğu kişiye doktorları aynı şeyi demiş, hala kullnaıyonum suya atılıp eriyen bir ilaç ama pek faydalı olmuyor sanki, az önce buradan bir arkadaş maden suyunun iyi geldiğini söyledi
Elifim17 Bsrabzks bende aynıyım 33 haftada bir basladı 38 oldum hala devam. Sağ legen kemiğimin kuyruk sokumu bölgesine bağlanan eklem de agrı var benim. Oturmak bile sorun sanki kalçam altımdan kayıverecek gibi. Uzanınca geciyor bir tek. 10 dk yürüyeyim hemen başlıyor sağ tarafta agrı. Uzun süre ayakta duramıyorum. Evin içinde hafif yürüyüşlere sorun yok ama eğilip kalkma yapamıyorum çömelip almak zorunda kalıyorum herşeyi. Bu tarz bir agrı mı seninki de. Fizyoterapist bana sakroiliak eklem disfonksiyonu yüksek ihtimal dedi. İnşallah hemileliktendir dogumdan sonra gecer.
Bsrabzks Elifim17 yani şöyle sanki kramp giriyo kemiğine ve öylece kalıyorum sızım sızım sızlıyo yatarken problem yok ama Bi iş yapmaya kalkıştığımda ağrı tekrardan geliyo malesef ki
betull_3004 Benimde ciddi kalça agrım var 19. Haftadayız ama doktorum kış ayına bağladı havalarin soğuk olmasından bebegin buyumeside etkiliyor dedi 🤷♀️ 😥
Galadriell Bsrabzks Benimde çok erken başladı bacak ağrım, magnezyum kullanıyorum o çok fayda etmedi ama sanki ikinci trimestır biraz daha iyi. Çok fazla ayakta durmamaya ve yorulmamaya gayret ediyorum, öyle olunca ağrı olmuyor. Çok geçmiş olsun sizede.
Elifim17 Bsrabzks benimki sağ tarafta böyle kürek kemiği ve kuyruk sokumu arasındaki yerde birden bir sinir sıkılıyor gibi. Siyatikmiş sanırım. İnşallah doguma atarız agrıları sancı sırasında dua edecem kurtulmak için 😁
efesmom Bsrabzks tam tersi kemik gelişimi için maden suyu öneriliyor günde 1 tane. Artık Kids e geçtiğim için biraz geç gördüm yanıtını kusura bakma çok giremiyorum buraya,umarım daha iyisindir şimdi