Narcicegi BBusraa bazen içeride ödem yapıyor beze gibi malesef bikaç gün oradan yapmayın daha da acır ben ara sıra koldan da yapıyorum artık. Değişimli yapın neden bilmiyorum bazen öyle oluyor 😕
BBusraa Narcicegi aynı tarif ettiğiniz gibi oldu sağ tarafıma yaptım iki gündür o zaman ondandır önemli birşey değilse ama içim rahat etti en azından sol tarafıma yapacağım bugün☺️