BBusraa Canım iğneyi batırırken tam olarak yağ olan bölgeye yapman gerekiyor zaten oraya iğne batınca acımıyor eger batırdıgın anda acıma olursa yağ dokusuna denk gelmemiş oluyor sonrasında şişlik ve morluk oluyor. Eğer batırırken acı hissedersen enjekte etmeyip başka yerden yapmayı dene 😊 270 iğne sonrası clexane uzmanı oluyor insan. Benim bebişim 4 aylık oldu Allah kucağınıza almayı nasip eylesin🙏🏼