moom222 5 bardak iciyorsaniz 5×200 ml den 1000 ml yapar yani 1 litre, 1 litre su normalde bile cok az saglikli bir yasam icin, hele gebeyken siviya daha cok ihtiyacimiz oluyor ihmal etmeyin mutlaka daha fazla icmeye calisin, ben en az 2lt iciyorum bazen 3 e bile ulasiyor ama gebe kalmadan once de cok su icen cok seven biriydim zaten, icmeyi kolaylastirmasi icin soyle yaptik biz esimle eve damacana yerine 1.5litrelik sasallar aliyoruz her odada bir sise duruyor gordukce aklima gelip iciyorum obur turlu gidip bardaga doldurup icmeyi unutuyorduk cunku hep