Merhaba hamiş anneler,ben 9 yıllık evliyim 2 aşılama 2 tüp Bebek uygulaması sonucunda hamile kaldım şükürler olsun, şuan daha yeniyiz 5 hafta+4 günlüğüz inşallah bebeğimiz sağlıklı ilerler…ben ilk 150.3 üç gün sonra 319.5 sonuç aldm yarın tekrar kan vericem inşallah herşey yolunda gider,sizde durumlar nedir,kaçla öğrendiniz?birlikte bekleyelim mi bebişleri🥰🤰🤰