Mor_papatya_ Abc34 Ben adetimin 4 gün önce öğrendim 54 falandı varsa niye çıkmasın rabbim duanı kabul etsin🙏🏼🌸
Abc34 Mor_papatya_ 6 gün var canım 4 güne insin yapicam. Bu gece rüyamda gebelik testi yapıyordum. Pozitif çıkıyordu bide erken yapmışım falan şaşırıyorum
Unlukacar Abc34 yok canım daha bilimsel 🤣🤣🤣ovulasyon testi hormonal bi test olduğu için gebelik varsa çift çizgi çıkıyor 🤣🤣
Zehracan114 Abc34 Adetime 5 gün kala normal kaset testle çok silik bir çizgi görmüştüm adet olacağım güne kadar tekrarladım çizgi koyulaştı.☺️Sabredemiyorsan şöyle 3,4 gün kala bir dene hakkında hayırlısı olsun inşallah 🌺
Abc34 Zehracan114 bu sabah yapmamak için zor tuttum kendi mı 😂 muhtelemeln çarşamba günü yaparım. Yarında tutucam kendimi
Mimimomo Abc34 Birkaç gün sonra yapacağım test. Ama düşündükçe testte bi hata olduğuna inanmaya başladım. Bu kadar erken sonuç vermesi imkansız çünkü. 😅