Abc34 Ben de aynı durumdayım. Adetimin en geç 30’unda başlaması lazım. Daha erken gebelik testine bile üç gün var ama Evde test diye duramıyordum. Birkaç saat önce yaptım ve çooook silik ikinci çizgi çıktı. Çok şaşkınım. Hemen gaza gelmiyorum tabii, birkaç gün sonra testi tekrarlayıp yine çizgi çıkarsa kan tahlili vericem. Ama sabırsızlığınızı çok iyi anlıyorum 😇