Meri3220 Elif5561 bel ağrım çok ayakta kalınca oluyor. kasık ağrısıda ara ara işte şimdilik pek bişey yok şükür
elfkara Muhtemelen karın büyüyor sırt bel kasik ağrıları mevcut bence benim de sırtım belim ağrıyor Meri3220
Cellci Benim sağ kasıkta oluyor dünden beri, baskı gibi, bir şey çekmesi gibi, iğne batması gibi.. yani aslında nasıl ifade edeceğimi bilmiyorum. Umarım normaldir.
elfkara Normaldir kese büyüyor sanırım rahim ya da benim de sırtım da Bi ağrım mevcut belimde azıcık ama sırt daha ağır basıyor Cellci
Newmom49 elfkara banada ilerde gidiyo gibi geldi erkek olduğu için mi sert vuruyo yoksa spor yaptığım için çocuk içerde kas mı yaptı bilmiyorum😂
Meri3220 elfkara evet evet yüksek ihtimal ondan amaan hamileliğin hangi evresi çok rahat ki ne zaman doğurduk o zaman Allah izin verirse rahatlarız tabi başka serüven başlayacak o başka 😃
Cellci elfkara sakinliği bilmem ama daha az korkak olacağımı düşünüyorum ben. En azından doğuma yakın olunca müdahaleler daha kolay olur, hazırlıklar bitmiş olur vs 😊