Merhaba evet ilk gebeliğim bir oğlum oluyor çok şükür iyi gidiyor ilk başta bir grip atlattım çok ağır şekilde mide bulantim hafif oldu ama şu an sadece mide yanmam başladı temizlik yaptığımda acı ekşi baharatlı yediğim de baya vuruyor ama yine de çok şükür diyebilirim miyopmom