MerveMuhammet93 bebek elhamdülillah iyi dedi ama ben kötüyüm . Kusma hala devam ediyor fıtığım çok zorluyor temizlik yapmıyorum zaten kendimize tehlikeye atamıyorum çünkü çektim ya başından beri. Hareketsiz bir bebek hareket etmesini istiyorum şuan. Karın ağrıları oluyor oda rahim büyüyor günden gune17 . Haftaya girdik . Olur karın ağrısı ama belim kalcam çok ağrıyor kalçadan aşağı bacaklarım şişiyor sızlıyor sanki dayak yemişim gbi dokununca acıyor. Hamilelik kolay değil herkesin farklı ama erkek bebeklerin DHA zor hassas olurmuş derlerdi cinsiyetine öğrendik onnda etkisi vardır diye düşünüyorum. Çok zorlanıyorum canım çok ağrıyor ama zaman su gbi geciyor bu günler gecicek bebeğimi kucağıma alacağım dünü dusunerekten motive oluyorum. Düşün pantolonunu giyemiyorum. Çorap vs asla egilemiyorum hapşırmak haram belim kalcam o denli zorluyor acaba ayıma girince nasıl olucam bilmiyorum kısacası başta hamielelik nasılsa öyle devam ediyor zor ise hassas bebek o öyle devam edicek her ay bişi çıkacak ama kötü duaunmemek lazım o iyi olsun da varsın çekmeye razıyım elhamdülillah diyelim. Halada iğne üstündeyim bı akıntı olunca aman kanamam olmasın hareketsiz bebek acaba bişi mi var hep böyleyim çünkü çok çektim ya heran birsy olucak korkusu insanı mahfediyor ama asla olumsuz dusunmememliyiz her daim güzel düşünelim güzel olsun😊😊