Düşük tehlikeli bir gebelik geçiriyordum şuan 10+3. Hastanede yattım 3gun . Sonra taburcu olup evde 3ayim bitene kadar sırt üstü yatıyorum cokkkk sancılı çok ağrılı berbat geçiyordu günlerim . lakin bulantilarim aniden kesildi😔😔😔 o beni rahatsız eden bulantılarm yok . Korkuyorum rüyamda bebeğimin hareketinin azaldığını söylüyordu doktor korktum ondan gördüm herhalde yani sizdede birden kesilme vs hiç yaşadınız mı veya bundan tedirgin olmalimiyim.