Minnosbir_Anne Hayır yani salonda uyuya kalıp daha sonra yatagimiza geçtiğimizde o uyku nereye gidiyor ve hicbirsekilde gelmiyor anlamıyorum bu arada 31 haftalık olduk 👶👶
Busra2013 Minnosbir_Anne valla benfr oda soguk ta degıl sıcakta degl esım uyumus yorganın altında ben cok yanıom ayakalrım yanıo uyuyamuım
Minnosbir_Anne Gkcdila onuda denedim olmadı 😃 eşime dedim eğer uyursan bir yerde beni ordan kaldırma 😂
Gkcdila Minnosbir_Anne zaten 10 dk da bir çişe gidiyorum ne kadar uyuyabilirim ki😂 neyse şurada kalmış 1 gün dişimi sıkayım☺️ Hamileliğinde bol uyu diyen çok oldu ama ben çok oldu uykuyu unutalı
Minnosbir_Anne Gkcdila evet banada çok diyorlar bol bol uyu dinlen , ama Lakin herşeyi denedim yok uyuyamıyorum birde sanki çok uyuyup uyanmış gibi dinç oluyorum ama ruhen kendimi sıkıntılı hissedebiliyorum baş ağrısı yapıyor
Handan_65 Minnosbir_Anne Valla ben sinirimden oturup ağlıyorum gebelik kolestazı var kasıntı yapıyor bebek bayandan kafası kaburgamın altına sokmaya çalısıyor bayandan karnım deli çatlak ve kasınıyor suan iyiyim gibi uyku dısında
Minnosbir_Anne Handan_65 ayy ağlamayın kaşıntı bendede var ellerimde ama birşey çıkmadı çok şükür benimde bebisim gece çok hareketli oluyor kendide uyumuyor benide uyutmuyor daha şimdiden
Minnosbir_Anne Rabiaaaa evet ateş basması bendede çok oluyor maalesef her gece bunun tartışması var kısa kollu yatıyorum üşüup hasta olucam diye eşim dereceyi yükseltiyor birde hiç anlamıyor beni 🙄
Rabiamsf Bende bel ağrısından uyuyamadım düzensiz uyku ciddi baş ağrısı yapıyor. Rabbim yardımcımız olsun. Anne olmaz zor 💚
startown startown Minnosbir_Anne ben alıştım uyumamaya.Bebeğe hazırlık diyelim artık çaresiz.Kuyruk sokumum ve belimin 2yanı ağrıyor.Çok sıcak ve midem deli gibi yanıyor.Ama buna da şükür.Zahmetsiz Rahmet olmuyor.Son 6 gün kaldı hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah😍
Gkcdila Minnosbir_Anne vücut kendini bebekten sonraki sürece hazırlıyormuş emzirmeye kalkcaz ya 2 saatte bir.. bende öyleyim. Keşke biraz daha uykuya doyabilseydim pazartesi geliyo minnoş 😬😬😁