H-atun 26 yaşındayım 15 16 yaşımdan beri sürekli sarı kullandım bi ara kendi rengine boyadım 2 gün sonra ağlaya ağlaya kuaföre gittim sarı yaptım keşke alışabilsem 😅 ben boyadım da kestim de asla inanmıyorum öyle şeylere yok 12 sonra banyo yapma yok saçını kesme aman tırnağını elleme kesme ölürüm bakımsızlıktan 😅