Bir_abla Arkadaşımın usg görüntüsü dr çıkıntı var ama net bir şey diyemem küçük daha demiş,bacaklarını da tam açmamış bebek sizce bacak arasındaki pipi mi 😇 https://imgyukle.com/i/ozbSC1 https://imgyukle.com/i/ozby6A
Bir_abla F1903 tüyav bu işler böyle bana pek pipi gibi gelmedi hatta daha önceki haftalarda net kız dedim ben bu bebeğe ama , şimdi minik çıkıntıyı görünce ve dr de emin olamayınca bir sorayım dedim 😅
Bir_abla F1903 Mehtapca06 . -Bal123- Leyla13 Suzanne Terspektif ipekveannesi Loveis16 Ebegebeanne Patito__ Ozgeliz Gamze1351 AliSilan Bernako Mihriballim Gamze1351 ikizekiz Seherbilgic dlrlms Herkesi etiketledim umarım 😁 arkadaşım öğrendi minnoş bir KIZmışş sağlıkla gelsin inşallah burda da çopunluk kız demişti ayrıntılıda da bugün kesinleşti 🥳🥳
Bir_abla Mehtapca06 hah bence de öyle işte bziim kıza da dr 30 hafatlıkken bacak arası pipi fotosu vermişti giya ama normladne ince büve küçğktü sonuç ne oldu kııız 😂
Mihriballim Mehtapca06 🤣🤣🤣😀 ayy çok güldüm bencede fazla.ince ve sivri 😀 pipi değilde klitoris olabilir diye düşünüyorum ☺️ bence kız
Mehtapca06 Bir_abla yani bende senin gibi düşünüyorum benim oglanda baya böyle kalın bir kat çıkmıştı gerçi doğdu neresini sünnet ettirecek bunun diye hayrete düştük ama en azından ultrason da heybetliydi bu baya ince birşey 😂
Seherbilgic Bir_abla hahaha ben de pek anlamam ama bu da benim ki bunda da çıkıntı var ama doktor kız gibi dedi burda 13 haftalık 😅 https://imgyukle.com/i/oqrRry
Bir_abla -Bal123- arkadaşın beneği, hatta oda bu forumda ama ben sorayım dedim 😅 öğrenince bu posta girip herkesi etiketleyip paylaşmayı düşünüyorum 😂
Bir_abla Mehtapca06 yaa çok güldüm 😂 dimi bencede çok ince 16 haftalık yaklaşık belki usg kaliteisndneindir ama bacak boyuyla kıyaslayınca bir tık daha büyük görünmeyilydş gakiba
Suzanne Bence değil yani benim oğlumda direkt belli pipi ve kısa ve hafif üçgenimsi duruyor bu ise sanki farklı yansıma gibi bilemedim ama oladabilir
Bir_abla Terspektif usg kalitesi pek iyi değil malesef bana da pipi gibi gelemdi ama dr çıkıntı var giib duruyor demiş bakalım sonuç ne olacak 😊