elfmoom Drn34 aman diyim maden suyu falan içerseniz çok kusturur. hele ki mide bulantılı bir hamilelik geçiriyorsanız uzak durun. en iyi gelecek şey uykudur zorla da olsa uyutun kendinizi🙏🏻
Drn34 elfmoom bulantılarım için ilaç kullanmaya devam ediyorum yaklaşık 3 haftadır rahatladım. Sodayı da İçmiş bulundum şu an 😞
elfmoom Drn34 ben de 8. ayıma girdim ama hala kusuyorum ve 2 prilam 2 dramamine kullanıyorum anlayabilirim sizi:( beni direk cayır cayır yakıp sonra kusturuyor maden suyu inşallah siz rahatlarsınız 🤍
Gozdeonay Drn34 bende midemden rahatsızım biraz bir ilac yazdı iki gundur içiyorum rahatım ama mutlaka yazar birsey
Devrimm21 Drn34 yoğurt ye canım faydası olur diyolar en azından uykunu getirir.. ben daha 10 haftalığım ve midem ne yesem her gün yanıyor anlam veremedim uyuyamıyorum senin gibi uzanmaya korkuyorum hatta😤😭