Drn34 20+4 mide yanmasından uyuyamıyorum boğazım içim alev içinde 😢 Evde süt de yok bitmiş. Rennie falan da yok. Ne yapacağım maden suyu işe yarar mı? Uyumak istiyorum artık
Merve_KOPUK Drn34 böyle zamanlarda ben hep dolu 2-3kasik yogurt yiyorum canm cok iyi geliyo gercekten varsa bide onu dene istersen
Drn34 iremcannn1907 yok maalesef hafta içi kontrolüm var doktoruma soracağım ilaç kullanabilir miyim diye
Gozdeonay Drn34 bende midemden rahatsızım biraz bir ilac yazdı iki gundur içiyorum rahatım ama mutlaka yazar birsey