Clementinee Yalcnnaysgll çok zor 😅 Karnım taş gibi özellikle akşamları iki lokma yesem dünyaları yemiş gibi oluyorum 🤦🏽♀️ Gece uyuyamıyorum
damlaakgn Yalcnnaysgll zor gerçekten patlayacak gibiyim karnım çok sert ve oturamıyorum ağırlaştım iyice ayakta gezerken falan karnımın çok agırlaştıgını hissediyorum
Kelebekim Btl2652 Yalcnnaysgll 35 haftadayım, sadece 6 kilo almama rağmen geceleri çok zorlanıyorum artık. Yatmak, uyumak işkenceye dönüşüyor.
seddkilic05 Yalcnnaysgll 5 dkkadan fazla ayakta duramıyorum belim ağrıyor sürekli çişim geliyor yalancı sancılarım var nefes nefese kalıyorum yattım mı kalkamıyorum sağa sola dönemiyorum vajinam ağrıyor ayyyy söylerken kederlendim 😒😂😂
Clementinee Yalcnnaysgll bende öyle birde bebek biryerde toplanıp kalıyormu ? Hep solumda toplanıyor kalıyor öyle
Yalcnnaysgll Clementinee evet bazen dediğin gibide oluyo karnımın şekli değişiyor hemen nasıl duruyosa geçen kontroldede doktorum muanede karnın çok sert nst baktık sancıda çıkmadı bu karın ağrısını hala anlamadım bende
swetty_18 Clementinee benımde aynisi oluyor hatta bugun işteyken o kadar sertleşti ki normal mı dıye çok kafama taktım akşamına buna denk gelmek iyi oldu😁
Gamzeli_anne_ 35+4 oldum sürekli uyuma isteği ve mide yanması ekşimesi 😣 bel ağrısı inşallah hayırlısıyla dogururuz cok zor ya
Yalcnnaysgll Gamzeli_anne_ uyku hali bendede çok olmaya başladı kızımda var pek mümkün olmuyo ama arada kestiriyorum oyun oynarken 🥴
damlaakgn Yalcnnaysgll evet oluyor özellikle yan yattığımda kaburgamın altında toplanmış şekilde elime yuvarlak bıseyler gelıyor agrı yapıyor artık bebemin kafası mı popusu mu 😂😂 doktor dedı test donmuş
Yalcnnaysgll damlaakgn benimde karnım düştü aşağıda duruyo karnım öyle kalır inşallah normal istiyorum 2. Bebetom 😂
Clementinee damlaakgn benimde kaburgamım altında ayakları 😅 Hanımefendi oturtmuyor bile sopa yutmuş gibi oturmak zorunda kalıyorum
damlaakgn Yalcnnaysgll karnın düştüğünü nasıl anlıyorsun benımkı düştü mü acaba basım anlıcam herkeste oluyor mu
esmer3 damlaakgn canım göğsünle karnın arasında 5 parmak var mı ölç 🤣 benimki de düştü iyice 34+5 teyim ne mide yanması kaldı ne de kaburga ağrısı 🤣
Yalcnnaysgll damlaakgn göğüs altım boş karnım aşağıda duruyo görenlerde düşmüş karnın dedi baktım gerçekten öyle